Palvelemme

Aikataulut, reitit ja hinnat
0100 5005 (0,66 e/min+pvm)
Palvelemme arkisin klo 8.30-16.

Matkahuollon valtakunnallinen
Aikataulut ja hinnat - palvelunumero
0200 4000 (24/7, puhelun hinta 1,99 e/min+pvm)

Matkahuollon asiakaspalautenumero
020 331 222 (puhelun hinta 8,8 snt/min, ei koske NYSSE-liikennettä).

NYSSE Asiakaspalvelu
03 5656 4700

Pirkanmaan Löytötavaratoimisto

Puh. 0600 300 758 (1,94 e/min + pvm)

Asiantuntijan matkassa

Matkustuksen laatua ja turvallisuutta

Turvallisuus

Liikenteessä turvallisuus on Länsilinjoissa kaikkein tärkein arvo. Aikataulut suunnitellaan niin, että niissä voidaan hätäilemättä pysyä. Jos matka kuitenkin jostain syystä hidastuu, turvallisuus on silloinkin tärkeintä.

 

Vastuullisuus

Länsilinjat on vastuullinen toimija. Vastuu tarkoittaa huolenpitoa ja velvoitteiden hoitamista on sitten kyse asiakkaista ja henkilökunnasta, yhteiskunnasta tai ympäristöstä.

Sen lisäksi, että haluamme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, huolehdimme, että työntekijämme ja erityisesti asiakaspalvelussa olevat kuljettajamme voivat tehdä työtään virkeinä ja levänneinä. Se on osa turvallisuutta. Siksi pidämme huolta, että heillä on sovitut ja lakisääteiset tauot ja lepohetket.

Sanomattakin on selvää, että Länsilinjat hoitaa myös yhteiskunnalliset vastuunsa työnantajana ja maksaa veronsa Suomeen. Aiheesta voit lukea lisää Liikennepalvelut -sivulta.

Myös ympäristö on yhä enemmän huomiomme keskipisteenä. Uusimme kalustoa aika ajoin ja hankimme vähäpäästöisiä autoja. Osassa kalustoa käytämme päästöjä vähentäviä jälkiasennettavia suodattimia. Olemme tarkkoja autojemme kunnosta ja huollamme automme omalla korjaamolla. Lisäksi seuraamme autojamme ja kuljettajiemme ajotapaa digitaalisesti ja näin löydämme kehittämiskohteet ympäristökuormituksen vähentämiseksi.